سربازان امید ملت و کشور هستند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
سربازان امید ملت و کشور هستند
نوشته شده در چهار شنبه 3 شهريور 1395
بازدید : 101
نویسنده : علی

 

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: سربازان عزیز امید مردم و کشور هستند و  در دفاع از تمامیت ارضی و استقلال کشور چشم همه ی ملت به شما جوانان مومن و سربازان نیروهای مسلح است.

به گزارش روابط عمومی نهاجا، امیر سرتیپ خلبان علیرضا برخور جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم اخذ سردوشی دانشجویان مرکز آموزش های هوایی شهید خضرایی که با حضور امیر سرتیپ دوم خلبان حسینی نیک فرمانده مرکز آموزش های هوایی شهید خضرایی، حجت الاسلام میرسمیعی رئیس عقیدتی سیاسی و دیگر فرماندهان و مسئولین در اردوگاه امام زاده هاشم برگزار  بر  رعایت مسائل حفاظتی و  حفاظت گفتار در طول خدمت  توسط سربازان تاکید کرد.

وی سربازان را امید مردم و کشور معرفی کرد و افزود: شما جوانان باید مواظب خطراتی که دشمن ایجاد می کند باشید چرا که در دفاع از تمامیت ارضی و استقلال کشور چشم همه ی ملت به شما جوانان مومن و سربازان عزیز است.


جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش ضمن توصیه به رعایت انضباط در تمامی امور محوله اظهار داشت: همیشه انضباط ظاهری و معنوی را هم در طول خدمت و هم در زندگی داشته باشید که یکی از مهمترین ارکان زندگی رعایت همین موضوع است.

 وی ضمن تأکید بر اهمیت انضباط معنوی در زندگی فردی و اجتماعی تصریح کرد: انضباط معنوی و انجام امورات دینی و اسلامی برای جوانان ایرانی اصلی مهم و اساسی است که امروز عقیدتی سیاسی خدمات بسیاری در این زمینه به مجموعه نیروی هوایی ارائه می دهد.


در ادامه مراسم متن سوگند نامه توسط دانشجویان قرائت شد و پس از آن دانشجویان وظیفه از مقابل جایگاه رژه رفتند.




:: برچسب‌ها: نهاجا،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: