پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
چهارمین جشنواره امام هادی (ع) برگزار می‌شود
نوشته شده در سه شنبه 2 شهريور 1395
بازدید : 86
نویسنده : علی

 

چهارمین همایش مشترک ایمنی نیروهای مسلح و جشنواره امام هادی(ع) به میزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (بازرسی کل) برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، چهارمین همایش مشترک ایمنی و جشنواره امام هادی(ع) با هدف کاهش تلفات و صدمات انسانی و خسارات مادی، تبیین و آگاه‌سازی نقش‌ها، مسئولیت‌ها و پاسخگویی فردی و سازمانی، نهادینه سازی و توسعه فرهنگ ایمنی و پیشگیری به میزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (بازرسی کل)، برگزار می شود.

بهره‌مندی از ظرفیت مراکز علمی و پژوهشی برای تعمیم و توسعه دانش ایمنی، تبادل و نشر تجارب موفق و دانش تخصصی و معرفی و تجلیل از استعدادهای برتر و نوآور و خلاق، از دیگر اهداف برگزاری این همایش و جشنواره تعیین شده‌است.

محورهای این همایش عبارتند از: خطای انسانی و مهندسی عوامل انسانی، ایمنی مأموریت‌های سازمانی، مدیریت خطر پذیری، ایمنی اماکن و تجهیزات، نظامات و استانداردها، ساماندهی و سازماندهی، روش شناسی و تحلیل ریشه‌ای حوادث، آموزش و فرهنگ‌سازی، محیط زیست و سلامت شغلی، سبک زندگی ایمن، حفاظت، مراقبت دائمی، نظارت و بازرسی، نقش و کارکردهای آموزه‌های اسلامی، مسئولیت‌های حقوقی در قوانین و مقررات کشوری و لشکری، مسئولیت‌های کیفری و مدنی حوادث و سوانح و اقتصاد مقاومتی از جمله محورهای این همایش است.

علاقمندان برای شرکت در این همایش می‌توانند مقالات خود را تا تاریخ 20 شهریور 95 به دبیرخانه همایش واقع در ستاد فرماندهی ناجا (بازرسی کل) ارسال کنند.

 




:: برچسب‌ها: آجا،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: