فراخوان خاطره نویسی کارکنان وظیفه در هشت سال دفاع مقدس
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 76
نویسنده : علی

 

پژوهشکده گروه تحلیل جنگ دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش(دافوس) طی فراخوانی از تمام کارکنان وظیفه ای که در دوران دفاع مقدس حضور داشتند دعوت به همکاری و خاطره نویسی دوران ارزشمند دفاع مقدس نموده است.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، دراین فراخوان آمده است؛ همرزمان، سربازان ، درجه داران و افسران وظیفه‌ی هشت سال دفاع مقدس ؛ درود بی کران بر شما که در هنگامه‌ی جنگ تحمیلی خدمت مقدس سربازی خود را در نیروهای مسلح سرفراز جمهوری اسلامی ایران سپری کردید و با استعانت از خدای بزرگ با خلق حماسه های ماندگار در عملیات های بزرگ همچون ثامن الائمه (ع )، طریق القدس، فتح المبین، بیت المقدس و ده ها عملیات دیگر حضور در مواضع دفاعی در سر تا سر جبهه در طول 8 سال دفاع مقدس، دشمن بعثی و پشیبانان منطقه ای و فرا منطقه ای آنان را ناکام گذاشتید و نگذاشتید ذره ای از خاک میهن اسلامی در دست اهریمن باقی بماند.

گروه تحلیل نقش ارتش جمهوری اسلامی در هشت سال دفاع مقدس بر آن است که گوشه ای از حضور قهرمانانه فرد فرد شما در عملیات های مختلف، جانفشانی ها و خاطرات شما و همرزمان شهیدتان را در تاریخ پر حماسه ی جنگ تحمیلی برای نسل های آینده کشور به یادگار بگذارد و در انجام این مهم شما گرامیان را در هر کجای این سرزمین پهناور هستید و یا دارای هر شغل و مقامی، به همکاری و کمک فرا می خواند. دامنه بررسی و تاریخ نگاری گروه تحلیل نقش آجا از اول سال 1357 تا مهر ماه 1367 می باشد.

شما عزیزان می توانید با ذکر نام و نشان، تاریخ ورود به یگان آموزشی و سپس یگان خدمتی، عملیات هایی که شرکت داشتید و هر خاطره ی عملیاتی خود و همچنین از همرزمان شهید،جانباز و یا آزاده خود را به شماره ی تلفن :  66413303 - 021  و 66413313 و فاکس 66413555 یا نامه ای به نشانی : تهران ، میدان حر ، دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش ( دافوس ) ، پژوهشکده گروه تحلیل جنگ ارسال فرمایید . 021– 021




:: برچسب‌ها: آجا،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: