دریادار بیغم با دو آزاده دفاع مقدس دیدار کرد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دریادار بیغم با دو آزاده دفاع مقدس دیدار کرد
نوشته شده در سه شنبه 2 شهريور 1395
بازدید : 73
نویسنده : علی

 

به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش ، در این دیدار دریادار بیغم جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت:رهبر انقلاب اسلامی فرموده اند که خاطرات آزادگان و رزمندگان باید ثبت شود تا نسل های آینده بدانند که در این سرزمین چه گذشته است،پس باید تدابیری اندیشیده شود تا خاطرات شما عزیزان ثبت شود.

وی افزود:خیانت بنی صدر در ابتدای جنگ تحمیلی و چراغ سبز خائنانه او به غرب باعث شد که بعثی ها با قدرت به مرز های ما حمله و پیشروی کنند ،چون فکر می کردند که هیچ دفاعی صورت نخواهد گرفت ولی نیروهای تکاور دریایی ما در کنار مردم، 34 روز از خرمشهر دفاع کردند و حضور تکاوران در خرمشهر قبل از هجوم رژیم بعث نشانگر این است که نیروی دریایی ارتش با مشاهده تحولات مرزی این رژیم، متوجه هجوم قریب الوقوع دشمن شده است.

ناوباندوم آزاده، داود سالم پور که در شروع تجاوز رژیم بعث به ایران در کارخانجات نیروی دریایی ارتش در خرمشهر مشغول به خدمت بوده است یکی از دیدار شوندگان بود ، این آزاده سرافراز در همان ابتدای جنگ تحمیلی در حماسه دفاع 34 روزه خرمشهر به اسارت در آمد و حدود 10 سال در اسارت رژیم بعث بوده است.

ناوسروان آزاده ،علی اکبر هاشمی آزاده دیگری بود که دریادار بیغم با وی دیدار کرد،این آزاده سرافراز نیز در دفاع 34 روزه خرمشهر اسیر و پس از 10 سال به میهن بازگشته است.





:: برچسب‌ها: نداجا،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: