پوشیدن لباس ارتشی ، پایبندی به تقوا و تعهد است
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
پوشیدن لباس ارتشی ، پایبندی به تقوا و تعهد است
نوشته شده در سه شنبه 2 شهريور 1395
بازدید : 64
نویسنده : علی

 

همزمان با اعزام دانشجویان سال سوم ویکم دانشگاه دریایی امام خمینی(ره) نوشهر به دوره کارورزی ولایت 95به منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش مراسمی به منظور تقدیر و تجلیل از دانشجویان با حضور امیر دریاداردوم حسین آزاد برگزار شد.

در این مراسم امیر دریادار دوم آزاد گفت: خداوند منان را سپاسگزارم که به حقیر و همرزمانم در منطقه یکم امامت نداجا یکبار دیگر  این توفیق بزرگ را عطا کرد تا در به ثمر نشاندن یکی دیگر از اهداف بلند و ارزشمند و پایه ای نداجا سهیم باشیم و در اجرایی کردن و نهادینه کردن فرامین فرماندهی معظم کل قوا و سیاست های نیروهای مسلح ،ارتش و نیروی دریایی در راستای اجرای آموزش مبنی بر عمل ،گام برداریم .

فرمانده منطقه یکم امامت نداجا با اشاره به کلام فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر اینکه نیروی انسانی یکی از سرمایه های بزرگ سازمان ها به خصوص سازمانهای نظامی است خاطر نشان کرد: توصیه فرماندهی معظم کل قوا این است که قدر این جوانان را بدانیم، امروز یکی از سرمایه های بزرگ ارتش و نیروی دریایی آن جوان هایی هستند که به تعبیر حضرت امام ذخیره های امید و امیدهای آینده هستند  و وقتی بحث امید و ذخیره می آید بار سنگین و معانی مختلف را به همراه خود می آورد و در پی آن مسئولیت ما را نسبت به این موضوع بالا می برد .

وی در ادامه گفت: وقتی تاریخ معاصر را نگاه می کنیم اسلام عزیز در کشورهای اسلامی و در ایران، قبل از انقلاب شکوهمند اسلامی محجور مانده بود، به اسلام به عنوان دین برتر و فرهنگ اسلام به عنوان فرهنگ برتر بی اهمیتی می شد و این باور نه تنها بین همه کشورهای دنیا بلکه بین کشورهای اسلامی رسوخ پیدا کرده بود .

وی افزود:با انقلاب اسلامی و به ثمر نشستن انقلاب و متعاقبا پیروزی رزمندگان اسلام در 8 سال دفاع مقدس روند پیشرفت اسلام و پیروزی بر استکبار شروع شد.

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش افزود: میراث گرانبهایی به شما رسیده پس قدر خودتان را بدانید که امروز پوشیدن لباس ارتشی به تعبیر امام خامنه ای به معنی پایبندی  به تقوا و تعهد است .

وی افزود:  امروزنیروی دریایی ارتش بدون هیچ جنگ و خونریزی، مرز این مملکت و انقلاب اسلامی را به 3000 کیلومتر دورتر برده است و اگر حضرت آقا می فرماید حضور شما در آبهای آزاد موجب انتقال فرهنگ به سایر کشورها است و در جای دیگر می فرمایند حضورتان در آبهای آزاد و در آبهای اقیانوسی و در کشورهای همسایه می تواند  به دستگاه سیاسی و دیپلماسی نظام کمک کند، اینها به خاطر تفکر انقلاب اسلامی  و پذیرش تفکر اسلامی و ایران اسلامی در کشورهای همسایه است و امروز پرچمدار این حرکت در عرصه دریا  شما جوانان نیروی دریایی ارتش هستید .

 

 




:: برچسب‌ها: نداجا،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: