پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 102
نویسنده : علی

 

دریادار دوم ستاد تورج حسنی مقدم روز شنبه در حاشیه تشییع و خاکسپاری یک شهید گمنام در پادگان آموزشی شهید نامجوی حسن رود به خبرنگار ایرنا گفت: حضور شهید گمنام در این مجموعه موجب افزایش روحیه سلحشوری و شهادت طلبی در جوانان می شود.

وی افزود: شهیدان ایران اسلامی سرافرازی میهن و نظام مقدس جمهوری اسلامی درمجامع بین المللی را برای این مرز و بوم به ارمغان آورده اند.

دریادار حسنی مقدم تصریح کرد: شهیدان میهن با شهامت و شجاعت، در مقابل دشمنان ایران اسلامی مردانه ایستاندند و ایستاده شهید شدند.

وی تاکید کرد: شهیدان در مسیری که توسط امام راحل و برای یک مبارزه هویتی و ذاتی دربرابر دشمنان ترسیم شده بود، گام نهادند.

دریادار حسنی مقدم یادآور شد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، آموزگار ایستادگی و مقاومت دربرابر ظالمان و مستکبرانی بود که همواره به دنبال ضربه زدن به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی با اظهار تشکر از حضور پرشور مردم فهیم و قدرشناس در تشییع پیکر پاک شهید گمنام خاطرنشان کرد: خاکسپاری این شهید گمنام در میدان صبحگاه سرلشگر شهید نامجو، موجبات افزایش قوت قلب و روحیه شهادت طلبی را در جایی که مهد پرورش هزاران تن از جوانان است، فراهم می آورد.

امروز (شنبه) هفتمین شهید گمنام دوران دفاع مقدس پس از تشییع توسط مردم قدرشناس شهرستان انزلی در محوطه صبحگاه پادگان آموزشی شهید نامجوی نیروی دریایی در حسن رود به خاک سپرده شد.

منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان گیلان، دارای دو مرکز بزرگ آموزشی شامل مرکز آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم رشت و مرکز آموزش تکاوری منجیل است و افراد آموزش دیده در این مراکز، در عرصه دریاهای آزاد حضور فعال دارند. فرماندهی منطقه چهارم نداجا نیز در شهرستان بندرانزلی مستقر است.




:: برچسب‌ها: نداجا،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: