پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 103
نویسنده : علی

 

معاون عملیات نیروی زمینی ارتش از انهدام کامل کاروان قاچاقچیان مواد مخدر در 150 کیلومتری شمال شهداد از توابع استان کرمان توسط بالگردهای هواپیمایی نیروی زمینی ارتش(هوانیروز)با همکاری نیروی انتظامی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیرسرتیپ دوم سیدعلی محرابی در این باره گفت: بالگردهای هواپیمایی نیروی زمینی ارتش(هوانیروز) توانستند در هنگام گشتزنی در منطقه شهداد از توابع استان کرمان تعداد 4 خودروی حامل قاچاقچیان مواد مخدر را شناسایی و با آتش راکت و تیربار خود آنان را زمین گیر و سپس منهدم نمایند.

معاون عملیات نیروی زمینی ارتش ادامه داد؛ یکی از خودروهای حامل قاچاقچیان که توانسته بود از محل متواری شود دقایقی بعد در منطقه دیگری مورد اصابت راکت بالگرد های هوانیروز قرار گرفت و منهدم شد.

وی در پایان با بیان این که این عملیات با همکاری نیروی انتظامی و هوانیروز ارتش انجام شده است، افزود: محل دقیق این درگیری در 150 کیلومتری شمال شهر شهداد از توایع استان کرمان بود که در این عملیات چهار خودروی قاچاقچیان در آتش سوخت و یک و نیم تن تریاک آنان نیز منهدم شد.




:: برچسب‌ها: آجا،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: