عزت و سربلندی یک ملت بستگی به جوانان غیرتمند نظامی آن ملت دارد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 76
نویسنده : علی

 

امیر دریادار دوم تورج حسنی مقدم ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر ، ماه مبارک رمضان را دانشگاه خداشناسی و انسان شناسی توصیف کرد و افزود : ماهی که گذشت برای همه مسلمانان، بلکه برای همه انسانهای آزاده ماهی سراسر رحمت و مغفرت بود .

 

 

وی با بیان اینکه  ماه رمضان فرصتی برای توبه از غفلت های گذشته است گفت: توبه  وانابه به  درگاه  خداوند زمینه  ساز تعالی انسانهاست و ما نظامیان باید در زمینه های اعتقادی و اخلاقی و هم نظم و انضباط الگو باشیم چرا که  عزت و سربلندی یک ملت بستگی به جوانان غیرتمند نظامی آن ملت دارد.

امیر حسنی مقدم افزود : اگر بخواهیم خدا ما را یاری کند ما هم باید خدا را یاری کنیم ولازمه آن این است که قرآن را سرلوحه کار خود قرار دهیم .

 وی درادامه خاطرنشان کرد : جوانان ما نباید به  علت محدودیت های اقتصادی و عواملی مانند تحریم کشورهای مستکبر، فتح  قله های پیش رو را  نادیده  بگیرند، بلکه باید با اتکا به خداوند بزرگ و با تکیه  بر توان و تخصص داخلی  و همچنین  اقتصاد مقاومتی مدنظر فرماندهی معظم کل قوا روز به  روز بر افتخارآفرینی های خود بیفزایند.

فرمانده مرکزآموزش تخصصهای دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا ، فارغ التحصیلان این فرماندهی را جوانانی مومن و پرشور و انقلابی نامید که با ایمان و غیرتی مثال زدنی در را ه کسب علم و بهره گیری از تخصص های پیشرفته روز دنیا، در حال دفاع  از حریم آبی و منافع اقتصادی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند .

 امیر حسنی مقدم در پایان سخنان خود گفت : امروز عرصه افتخار و خدمت برای ملت بزرگ ایران است و بی شک موفقیت های  آینده نیروی دریایی راهبردی ارتش و ایران اسلامی  به شما جوانان  بستگی دارد .




:: برچسب‌ها: نداجا،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: