انس با قرآن بزرگ ترین ثمره ماه مبارک رمضان است
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 155
نویسنده : علی

 

حجت الاسلام و المسلمین آتشکار استاد حوزه و دانشگاه گفت: روزه داری در ماه مبارک رمضان ثمرات بسیاری برای مومنان به همراه دارد که مهم ترین آنها انس بیشتر با قرآن کریم است.

به گزارش روابط عمومی نهاجا، حجت الاسلام و المسلمین آتشکار در مراسم وداع با ماه مبارک رمضان در مسجد النبی(ص) ستاد نیروی هوایی ارتش گفت: بهره مندی از ظواهر و بطن قرآن کریم در ماه مبارک رمضان می تواند زندگی افراد را متبرک سازد.

وی اضافه کرد: راه ورود به این گنجینه الهی و بهره مندی از آن تنها با به دست آوردن طهارت است که روزه داری می تواند این پاکی را تأمین کند.

این استاد حوزه و دانشگاه در ادامه تقوی را میوه روزه داری معرفی کرد و افزود: تقوی در زندگی افراد و مومنان تأثیر بسیار شگرفی دارد به طوری که می تواند تمامی بن بست ها و سختی های پیش رو را آسان گرداند.


وی ضمن توصیه به بهره مندی از برکات روزه داری در تمامی ایام سال اظهار داشت: یکی از وعده های الهی برای روزه داران، پاکی روح و جسم است که باید با حفظ آن خانواده هایی پاک و فراتر از آن جامعه ای طاهر داشته باشیم.

حجت الاسلام آتشکار بهره مندی از نیت الهی برای روزه را مهم ترین بعد آن دانسته و تصریح کرد: فلسفه روزه چیزی بیشتر از تحمل گرسنگی و تشنگی است که پیامبر گرامی اسلام(ص) نیز بارها در موقعیت های مختلف به این موضوع اشاره کرده است.

وی ادامه داد: اگر بتوانیم در همه زمینه ها روزه دار باشیم آن زمان است که حیات طیبه ناشی از روزه به انسان ها عطا می شود و پس از آن سبک زندگی اسلامی به جامعه وارد می شود.


آتشکار ترک معصیت را بهترین عبادات در ماه مبارک رمضان معرفی کرد و افزود: مهم ترین دستورالعمل دینی که بزرگان ما نیز بارها به آن تأکید داشته اند ترک گناهان است که خانواده ها باید در تربیت جوانان به آن توجه داشته باشند.

وی به تربیت بیش از 2 هزار حافظ قرآنی در ارتش اشاره کرد و گفت: این مهم نشان می دهد ارتش ما علاوه بر مباحث دفاعی و نظامی در بعد مسائل دینی نیز پیشرفت کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین آتشکار اضافه کرد: حرکت ارتش در مسیر تربیت حافظان و قاریان قرآن موجب می شود تا با تکیه بر قدرت ایمان، توان نظامی رزمندکان ارتش نیز افزایش بیابد.

 




:: برچسب‌ها: آجا،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: