پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 100
نویسنده : علی

 

مراسم محفل انس با قرآن کریم با حضور امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)و حجت الاسلام و المسلمین محمد علی انصاری رییس اداره عقیدتی سیاسی این قرارگاه در (غرب) در ایستگاه رادار شهید دستنبو منطقه پدافند هوایی شهدای سوباشی برگزار گردید .

در این محفل نورانی حجت الاسلام انصاری گفت : خداوند در خود قرآن چند ویژگی را برای قرآن معرفی می نماید و در سوره یونس آیه ی 59 می فرماید: قرآن کتاب موعظه است یعنی قرآن بهترین خیرخواه بشر است لذا اگر می خواهیم قدردان این کتاب آسمانی باشیم باید به موعظه های آن خوب گوش دهیم و عمل کنیم و خوشبختانه امروز به برکت انقلاب اسلامی امکانات خوبی برای انجام برنامه های قرآنی و استفاده کافی از قرآن در اختیار می باشد.

وی ادامه داد: خداوند قرآن را همچنین شفا بخش معرفی می نماید یعنی انسان برای شفای بیماری ها می تواند به قرآن مراجعه کند البته غرض اصلی از  شفا بودن قرآن شفای دردهای روحی و روانی انسان است و برابر آنچه که ما از معارف دینی خود یاد گرفته ایم، بزرگترین بیماری روحی جهل است که قرآن برای هرگونه جهلی شفاست.

وی تاکید کرد: اگر سینه های دچار بیماری شد تنها راه درمان و نجات آن فقط قرآن است.

رییس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه از جهل، کفر، شرک، حسد، نفاق و تکبر به عنوان نمونه های بیماری های روحی نام برد و افزود: به عنوان مثال چنانچه ما توکل بر خدا را با چیز دیگری عوض کنیم شرک انجام داده ایم یعنی برای خداوند شریک قائل شده ایم که این خود یک بیماری روحی است.

در این محفل همچنین گروه تواشیح برتر استان همدان به اجرای برنامه پرداخت و قاری برتر و بین المللی استان سعید ساعد نیز آیاتی چند از کلام ا.. مجید تلاوت نمود. در بخش دیگر محفل انس با قرآن کریم حسیبه گودرزی نوجوان حافظ اجرای برنامه کرد.

در ابتدای این جلسه نیز سرهنگ بیژن ساعدی فرمانده منطقه ضمن عرض خیرمقدم به مهمانان حاضر در جلسه از برگزاری کلاس های قرآن در منطقه پدافند هوایی شهدای سوباشی گزارشی ارائه داد.




:: برچسب‌ها: پدافند هوایی،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: