پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 80
نویسنده : علی

 

آیت الله صدرالسادات نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان ، از کارخانجات نداجا در منطقه یکم امامت این نیرو بازدید کرد.

 

 

وی در این بازدید گفت: حقیقتا شما دریادلان ارتشی وظیفه مهمی را در جمهوری اسلامی ایران انجام می دهید و اینجانب خوشحالم که که در جمع صمیمی و با اقتدار شما عزیزان حاضر شدم .

وی افزود: اسکورت هزاران کشتی از دفاع مقدس تا کنون و حفاظت وسیادت دریایی مایه افتخار نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

آیت الله صدرالسادات در ادامه به چرایی پایه ریزی انقلاب اسلامی توسط امام راحل اشاره کرد و گفت:هدف از ظهور انقلاب در یک کلام فقط خودسازی در این دنیا است که با این عمل بتوانیم از تمام متعلقات دنیا دل ببریم و توشه آخرت خود را بیشتر کنیم و این میسر نمیشود جز با اخلاص.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این موضوع که همه ما در ماه مبارک رمضان به خداوند نزدیکتر میشویم گفت:با توجه به تقرب ما در این ماه به خدا، باید بکوشیم که از لحاظ اخلاقی  و اخلاص در عمل بیش از بیش تواناتر باشیم و با وجدان خودمان در آخر این  ماه یک نمره قبولی به اعمال و رفتارمان بدهیم.

وی در ادامه به همراه فرمانده کارخانجات(ناخدا شیخی)از پروژه های در حال ساخت و تعمیر کارخانجات بازدید کرد.

 




:: برچسب‌ها: نداجا،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: