برگزاری مسابقات سوارکاری در پایگاه شهید لشکری
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 149
نویسنده : علی

 

اولین دوره مسابقات هیئت سوارکاری استان تهران، جام شهدای نیروی هوایی در مجموعه آرام پایگاه شکاری ترابری شهید لشگری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی نهاجا، در این مسابقات که در رده های یک متر و سی بزرگسالان، اسب مبتدی و سوار مبتدی برگزار شد، سوارکاران از باشگاه های مختلف تهران به رقابت پرداختند.

عباس حیدری مدیر مجموعه سوارکاری آرام پایگاه شکاری لشگری در حاشیه برگزاری این مسابقات با اشاره به امکانات مطلوب این مجموعه برای میزبانی از مسابقات گفت: این باشگاه در سال 93 با همکاری نیروی هوایی و با امکاناتی از قبیل 50 باکس اسطبل و چهار زمین مانژ احداث شده که آمادگی میزبانی از مسابقات در سطح استان تهران را داراست.

وی افزود: این دومین مسابقه رسمی هیئت سوارکاری استان تهران است که در باشگاه سوارکاری آرام پایگاه شهید لشگری برگزار می شود.

حیدری با بیان اینکه در جام شهدای نیروی هوایی تعداد 44 نفر سوارکار حضور دارند، اظهار داشت: در رده یک متر و سی 22 سوارکار در دو راند به صورت باراژ به رقابت پرداختند که از این تعداد 5 نفر موفق به کسب عناوین برتر شدند.

وی در پایان گفت: در رده اسب مبتدی 10 نفر و سوار مبتدی نیز 12 نفر به رقابت خواهند پرداخت.

گفتنی است در پایان این مسابقات جوایز نفرات برتر با حضور امیر تسویه چی فرمانده پایگاه شهید لشگری و حجت الاسلام والمسلمین قاضی رئیس عقیدتی سیاسی این پایگاه اهدا شد.

 




:: برچسب‌ها: نهاجا،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: